ja vet inte varför.

varför jag? varför måste ja vara så
varför kan ja inte låta dig va & göra vad du vill
varför måste jag vara så avundsjuk
varför måste det vara ja som är anledningen till att vi bråkar som vi gör
varför får du mig att må så bra men ändå så himla dåligt
varför springer ja efter dig
varför är du som du är
varför måste det alltid vara som du vill
varför ändrar ja mig för dig men inte du dsm
varför kan ja inte bara acceptera det
varför gör du så ja skriker & slår mig själv
ja mår så dåligt när du påpecker mina fel ?
du hackar på mig för det ja gör ?
ja behöver få ut allt.
ja vill bara att när ja kommer och säger något sånt att du ska säga nej älskling du vet att det inte är så du vet att du är den enda, inte skrika på mig sucka åt mig, ja vi har bråkat om detta många många gånger. och du säger men det är så jag är. ja har ändrat mig för dig. men ibland får ja nog. ja orkar inte sitter och hålla ut . sitta hemma menas du är ute. medans du bytter nr men tjejer, ja även om ni bara kommer vara vänner i slutet. fråga folk som inte känner dig fråga vad dom tycker. fråga vad deras åsikt är om det. fråga inte dina närmaste dom vet ju hur du fungerar.
ja orkar inte att allt ska vara mitt fel bara för att ja tar upp det, ja tar ju upp det för att ja mår dåligt av det, det känns som om någonting klämmer på mitt hjärtaa.. ja säger det till dig för att de ska kännas bättre så du vet hur ja känner inte för att du ska skrika på mig och få mig att må dåligare, säga att det är mitt fel.
ja ska inte behöva tänka på vad ja säger innan ja säger det . ja ska inte behöva ta skit från dig. ja har nästan slut på ord känns det, vet inte hur ja ska förklara för dig så du ska förstå. för det går in i ditt ena öra och ut ur den andra. du har gjort mig galen. ja har fått ta skit så mkt för mycket ja har gjort. du kan säga det på ett bättre sett utan att skrika och säga det på de sättet. ja behöver bara få ut allting. du vet att ja tycker om dig mkt ja älskar dig för fan. du vet att ja alltid finns för dig, varje gång du säger kom ja kommer. varje gång du säger gå ja går. ja låter dig vara fri du får vara med dina vänner, när du är med mig du är även med dina / mina vänner. vi är inte ofta ensamna. ja vet att du intee orkar höra mig säga såna saker du har redan mkt att tänka på. ja förstår dig, men gör inte såna saker så ja måste ta upp det här då.
har slut på ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0