1 år

Det är 1 år idag älskling, och du ska vet att jag älskar dig mer än allt annat på jorden. Även om ja blir sur på dig för massor av små saker så är det för att ja är rädd att förlora dig. Jag ångrar ingenting av dom hära underbara månaderna med dig, jag är glad att du har ändrat mig till den ja är idag för för 1 år sedan exakt va ja liten jag visste ingenting, du har gjort mig mognare. Du gör mig lycklig. Jag älskar dig för att du har din arm under mitt huvud hela natten, för att du låter mig ha benet över dig hur länge jag vill,  för att du kan stanna mitt på gatan och kyssa mig bara för att du har lust, för att du får mig att skratta som ingen annan, för att du är så söt när du leker bebis, för att du ger mig rysningar när du håller om mig, för du trycker mig mot din kropp och säger att du alltid vill att det ska vara vi, för att det är så skönt att vakna upp bredvid dig, för att du lyssnar på mig när jag är ledsen och lovar att det kommer bli bättre, för att du orkar gå igenom det vi måste gå igenom för våran skull, för att du tittar på mig så fint, för att du säger att jag är det vackraste du vet, jag älskar dig för att ditt leende gör så att det pirrar i hela mig, för att du är så sexig när du har linne på sig. För att du bjuder mig på saker hela tiden även fast du inte behöver, för att du kramar mig med hela kroppen när vi ligger i soffan bara så att jag inte ska ramla ner i golvet. För att du har världens finaste ögon som glittrar, för att du älskar mig för den jag är oavsett vad, för du är så otroligt gullig när du försöker prata ren svenska, för att du är så tuff men endå så mjuk, för du smsar mig godnatt älskling & alltid påminner mig att du älskar mig, för att du väcker mig med gulliga sms, för att du tar hand om mig, för att du alltid märker när något är fel, och för att du inte skäms över mig.  Jag älskar dig för att du alltid kan öppna mitt hjärta för jag har svårt att göra det själv .. det här är bara en liten liten smula på varför jag älskar dig Armin Azadkhah ♥1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0