mina egna ord.

ja orkar inte dela dig med hon,
ja hatar hon har inte du fattat det än.
ja hatar mig själv .
ja hatar att du känner att du måste träffa hon även om ni bara e vänner
för i helvete ni är ändå ex för det.
ja vet att inners inne har du känslor för hon & hon har för dig.
du vet inte hur ja mår nu, och ja orkar inte berätta för dig
det kommer ändå inte hjälpa eller hur.
du borde veta att det inte är någon fucking bra idee att hon kommer hit.
va fan ska hon göra här, va fan ska hon sova? hos dig eller. fuck off sover hon hos dig e det slut.
och hur ska ja veta vad ni två gör dom dagarna hon e här, du lägger ja fan allting annat åt sidan då.
du kommer vara med henne 24/7 och skita i mig. du kommer inte byr dig om att höra av dig eller något.
ja orkar inte , ja vill inte att det ska ta slut. känns som om ni två kmr göra något när hon e här.
ja vill inte se er tsm, ja vill inte veta att du har kul med henne. de räcker med att ja vet att ni snackar på kvällerna och har jätte kul. hon vet allt om dig& du vet allt om hon. hon hjälper dig! hon får dig att må bra.
hur tror du ja mår när ja vet det där.
förihelvete det är 1 år mellan oss snart. just nu känns det inte som om det kommer kunna bli 1 år ens.
ja är avundsjuk det vet ja, men du gör fan inte saken bättre. ja har mina gränser oxå.
det räcker inte med att du säger att du älskar mig & att ni inte kommer göra något.
för det är ändå det enda som är i mina tankar. ja blir galen snart. min hjärna kommer explodera vilken sekund som helst. ja gör ju fan allt för dig, du vill inte att ja ska snackar med killar gör ja det ? du vill inte att ja ska snacka med ali eller hur, ja gör ju för fan inte det, ja sluta snacka med han när du sa att du är orolig, att du tror att det är något mellan oss, gjorde ja det eller gjorde ja inte det ? du säger att din svaghet är när ja gråter, men slut gör så ja fucking gråter då, du vet inte hur mkt ja grät igår, hur mkt ja gråter just nu , för ja orkar inte att vi ska bråka, det känns som om ja dör innuti, att något äter upp mig, små delar hela tiden. och ingen kommer någonsin fatta hur det känns. hon borde ändå veta bättre än att komma hit, eller är det bara ja som tänker på andra sen mig själv. varför har mamma uppfostrat mig att vara så snäll. ja orkar inte fan. hon borde veta att det är fel att hon kommer hit & tar dig ifrån mig, även om det bara är några dagar & även om ni kanske inte gör något, hur ska ja veta vad ni gör & inte gör. hur ska ja vet att ni inte är hemma hos dig och knullar? du kanske säger att hon inte sover hos dig men hur ska ja veta att du talar sanning eller ljuger. ja kanske gör en stor sak av det, för det är itne 100 % att hon kommer hit, men ja vet att du inte skulle sagt något till mig om det inte va dels säkert att hon kom. du kommer lägga ner så mkt pengar & tid på henne. inte fan gör du det på mig bara från ingenstans, du glömer vad du har för ja alltid finns för dig & ja bor så nära dig. men bara för hon bor i fucking v-ås så måste du göra sånt till henne. MITT HJÄRTA GÅR I BITAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0